Poslední aktualizace: 14.08.2025
Chceme, abyste byli s nákupem od Mannavita (Webprosper kft) zcela spokojeni. Pokud spokojeni nejste, můžete svou objednávku vrátit za níže uvedených podmínek. Naši storno a reklamační politiku si můžete přečíst v angličtině kliknutím zde.
1. Důvody pro vrácení, reklamaci nebo výměnu:
1.1. Produkt nefungoval: dle podmínek uvedených v bodě 4.
1.2. Produkt způsobil alergii: dle podmínek uvedených v bodě 4.
1.3. Obdrželi jste vadný produkt: pokud jste obdrželi nesprávný produkt.
2. Lhůta pro vrácení:
2.1. Standardní položky: Většinu produktů můžete vrátit do 30 dnů od doručení a získat zpět peníze.
2.2. Elektronika a určité hodnotné položky: Vrácení je možné do 14 dnů od doručení.
2.3. Nevratné položky: Zboží podléhající zkáze, personalizované nebo na zakázku vyrobené produkty nelze vrátit, pokud nejsou vadné nebo poškozené při doručení.
3. Jak zahájit vrácení:
3.1. Pro zahájení vrácení prosím kontaktujte nás na:
- E-mail: info@mannavita.cz
- Telefon: +3614433860
Uveďte prosím:
- Vaše číslo objednávky
- Produkt(y), které si přejete vrátit
Pracovní doba zákaznického servisu ve všední dny: 08:00 - 15:00 (CET)
Odpovíme vám s pokyny, jak položku zaslat zpět.
3.2. Co je třeba udělat:
Balení produktu: produkty řádně zabalte do kartonové krabice. Přečtěte si prosím pokyny uvedené v bodě 7.
4. Stav vrácených položek
4.1. Pokud nefunguje: Produkt můžete vrátit do 30 dnů, pokud vám nevyhovuje.
4.2. Pokud jste jej již otevřeli: Produkt můžete vrátit i v případě, že jste jej již otevřeli a použili.
4.3. Více kusů stejného produktu: Pokud jste objednali více kusů stejného typu produktu, můžeme přijmout zpět pouze 1 otevřený kus. Zbývající produkty přijmeme zpět, pokud nebyly otevřeny.
Abyste měli nárok na vrácení peněz:
- Všechny příslušenství, návody a původní obal musí být přiloženy.
- Některé položky vrácené v neprodejním stavu nemusí být přijaty nebo může být uplatněn odpočet.
Nabízíme také 30denní záruku vrácení peněz. Více informací naleznete zde.
5. Zpětná doprava a poplatky
5.1. Vrácení hrazené zákazníkem: Pokud není položka vadná, poškozená nebo nesprávná, nesete náklady na zpětnou dopravu vy.
5.2. Vrácení hrazené společností: Pokud je produkt vadný, poškozený při přepravě nebo neodpovídá popisu, uhradíme náklady na zpětnou dopravu.
6. Vrácení peněz
6.1. Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaši vrácenou zásilku, zpracujeme vrácení peněz do 5–7 pracovních dnů.
6.2. Vrácení peněz bude provedeno na původní platební metodu použitou při platbě, nebo můžete zaslat číslo bankovního účtu IBAN, na který si přejete částku vrátit.
Obdržíte e-mailové oznámení, jakmile bude vrácení peněz zpracováno.
7. Výjimky a zvláštní poznámky:
7.1. Zakázkové nebo na objednávku vyráběné produkty nelze vrátit, pokud nejsou vadné.
7.2. Pouze v kartonové krabici: přijímáme vrácení pouze v kartonové krabici, v nerozbitném balení (s výplní) (podobném tomu, ve kterém jsme produkt zaslali), a dobře zalepené lepicí páskou.
7.3. Štítek přímo na produktu: neakceptujeme vrácení produktů, na kterých je štítek s adresou odesílatele a příjemce nebo štítek kurýrní společnosti připevněn přímo na produktu.
7.4. Poškozený obal: neakceptujeme vrácení produktů, u kterých je vnější obal (například kartonová krabice) poškozen, s výjimkou produktů, které nelze otevřít jinak (těch je jen málo).
7.5. Otevřeno více stejných produktů: pokud jste si objednali více stejných produktů a otevřete více než jeden z nich, můžeme vrátit cenu pouze 1 z otevřených produktů.
7.6. Odesláno Vámi a dorazí poškozené: nemůžeme vrátit cenu produktu, který byl vrácen Vámi (například poštou), ale dorazí k nám poškozený.
7.7. Úbytek hmotnosti v souladu s dobou: otevřený produkt můžeme přijmout zpět do 30 dnů od převzetí produktu. Cena produktu může být vrácena pouze tehdy, pokud z produktu chybí pouze množství odpovídající dnům mezi dnem převzetí a dnem vrácení produktu (nebo méně). Pokud jste například produkt používali 2 dny, ale vrácený produkt postrádá množství odpovídající 15 dnům, nemůžeme cenu produktu vrátit.
Pokud Vám produkt nevyhovuje, ocenili bychom, kdybyste nám sděliliv čem byl problém.
8. Kontaktní informace
Mannavita (Webprosper kft)
Adresa: Szechenyi Istvan utca 73/1. 2490 Pusztaszabolcs, Maďarsko
E-mail: info@mannavita.cz
Telefon: +3614433860
Otevírací doba: 08:00 - 15:00 CET
Jméno a adresa pro vrácení:
Mannavita
Szechenyi Istvan utca 73/1.
2490 Pusztaszabolcs
Maďarsko
Ať tě provází zdraví!
Mannavita
Cancellation and Returns policy
We want you to be completely satisfied with your purchase from Mannavita (Webprosper kft). If you are not satisfied, you may return your order under the terms below.
1. Reasons for return, warranty or exchange:
1.1. The product did not work: according to the conditions outlined in point 4.
1.2. The product caused an allergy: according to the conditions outlined in point 4.
1.3. You received a defective product: if you received the wrong product.
2. Return Window:
2.1. Standard items: You may return most products within 30 days of delivery for a refund.
2.2. Electronics and certain high-value items: Returns accepted within 14 days of delivery.
2.3. Non-returnable items: Perishable goods, personalized or custom-made products cannot be returned unless defective or damaged upon arrival.
3. How to Start a Return:
3.1. To initiate a return, please contact us at:
- Email: info@mannavita.cz
- Phone: +3614433860
Please provide:
- Your order number
- The product(s) you wish to return
The customer service hours on working days: 08:00 - 15:00 (CET)
We will reply with instructions on how to send the item back.
3.2. What you need to do:
Packaging the product: pack the products properly, in a cardboard box. Please read the instructions outlined in point 7.
4. Condition of Returned Items
4.1. If it does not work: you can return the product within 30 days if it does not work for you.
4.2. If you have already opened it: You can return the product even if you have already opened it and used it.
4.3. Multiple items of the same product: If you have ordered multiple items of the same type of product, we can only accept 1 opened product back. We will also accept the remaining products back, provided they are not opened.
To be eligible for a refund:
- All accessories, manuals, and original packaging must be included.
- Some items returned in unsellable condition may not be accepted or may incur a deduction.
We also offer a 30-day money-back guarantee. You can read more about it here.
5. Return Shipping & Fees
5.1. Customer-paid returns: Unless the item is defective, damaged, or incorrect, you are responsible for return shipping costs.
5.2. Company-paid returns: If the product is defective, damaged in transit, or not as described, we will cover the return shipping.
6. Refunds
6.1. Once your return is received and inspected, we will process your refund within 5-7 business days.
6.2. Refunds will be issued to the original payment method used at checkout, or you can send an IBANbank account number to which you would like the amount to be refunded.
You will receive an email notification once the refund has been processed.
7. Exceptions & Special Notes:
7.1. Custom or made-to-order products cannot be returned unless defective.
7.2. Only in cardboard box: we will only accept returns in a cardboard box, in a non-breakable package (with padding) (similar to the one we sent it in), and well sealed with adhesive tape.
7.3. Label directly attached to the product: we will not accept returns for products in which the label containing the postal sender and recipient, or the courier company's label, is attached directly to the product.
7.4. Damaged packaging: we will not accept returns for products in which the outer packaging of the product (for example, a cardboard box) is damaged, except for products that cannot be opened in any other way (there are few of these).
7.5. Multiple identical products are opened: if you have ordered multiple identical products and you open more than one of them, we can only refund the price of 1 product out of the opened products.
7.6. Sent by you and arrives damaged: we cannot refund the price of a product that is returned by you (for example, by post), but arrives to us damaged.
7.7. Loss of weight in accordance with the period: we can return an opened product within 30 days of receiving the product. We can only refund the price of the product if the quantity of product (or less) that falls on the days between the day you received the product and the day you returned it is missing from the product. So, for example, if you have been using the product for 2 days, but the returned product is missing a portion that is sufficient for 15 days, we cannot refund the price of the product.
If the product does not work for you, we would appreciate it if you tell uswhat the problem was with it.
8. Contact Information
Mannavita (Webprosper kft)
Address: Szechenyi Istvan utca 73/1. 2490 Pusztaszabolcs, Hungary
Email: info@mannavita.cz
Phone: +3614433860
Business Hours: 08:00 - 15:00 CET
Return name and address:
Mannavita
Szechenyi Istvan utca 73/1.
2490 Pusztaszabolcs
Hungary
May Health Be with You!
Mannavita
* * * * * * * * * *